Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ



ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
Από την συνέντευξη  του βουλευτή Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ, Αλέκου Αθανασιάδη στο τοπικό τηλεοπτικό κανάλι TOP, για  το γεγονός ότι  ψήφισε το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα τον Ιούνιο του 2011, καθώς δέχτηκε απειλές για τη ζωή του τηλεφωνικώς:
Βουλευτή Αθανασιάδης : «.. στον εργαζόμενο στην ΔΕΗ και στους ανθρώπους της περιοχής, θα πω, ότι εγώ εδώ και 2 μήνες, έχω μπει στις μυλόπετρες. Με έχει συνθλίψει το σύστημα, με έχουν  συνθλίψει τα συμφέροντα, έχω δεχτεί απειλητικά τηλεφωνήματα, έχω δεχτεί ανώνυμα, έχω δεχτεί αυτό που δεν μπορείτε να φανταστείτε, η προσωπικότητά μου..»
Δημοσιογράφος: Απειλητικά τηλεφωνήματα να ψηφίσετε ΝΑΙ?
Αθανασιάδης: «Απειλητικά να ψηφίσω  ΝΑΙ. Απειλητικά και δεν ξέρω μάλιστα όταν έβλεπα και κάποια τηλέφωνα από αναγνώριση που ερχόντουσαν και από το εξωτερικό, ότι μην τολμήσω να ψηφίσω ΟΧΙ, γιατί θα με βρουν και σε χαντάκι..»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου